Перевірені практикою технології західної методичної науки використовуються нашою школою, переробляються і оформляються у вигляді нових технологій. Так, все більше вчителів у школах України цікавляться і використовують проектну діяльність учнів. Юлія Валеріївна широко використовує проектну діяльність як в початковій школі, так і в середній і старших ланках. Німецький педагог А. Флітнер характеризує проектну діяльність як навчальний процес, в якому обов'язково беруть участь розум, серце і руки і таким процесом достатньо непросто керувати, але ця технологія дає найкращі результати.
Перевірені практикою технології західної методичної науки використовуються нашою школою, переробляються і оформляються у вигляді нових технологій. Так, все більше вчителів у школах України цікавляться і використовують проектну діяльність учнів. Юлія Валеріївна широко використовує проектну діяльність як в початковій школі, так і в середній і старших ланках. Німецький педагог А. Флітнер характеризує проектну діяльність як навчальний процес, в якому обов'язково беруть участь розум, серце і руки і таким процесом достатньо непросто керувати, але ця технологія дає найкращі результати.
ВідповістиВидалити