Концепція національно-патріотичного виховання



Зорієнтованість навчання інформатики на формування готовності учнів до життя і продуктивної діяльності в умовах інформатизованого суспільства майбутнього має визначати не тільки його зміст, а й світоглядну спрямованість.

Зважаючи на природну зацікавленість учнів новими інформаційними технологіями, використання яких їм доводиться бачити у повсякденному житті, у засобах масової інформації, кіно - та відеофільмах, реалізація завдань, які поставлено перед курсом, на перший погляд не здається надто важкою. З іншого боку, окрім основних результатів навчання слід обов’язково планувати і додаткові, а надто – реалізацію виховних впливів як процесу навчання, так і навчального матеріалу. 

Тож, передбачаю організацію навчання учнів, враховуючи виховну складову з реалізації Концепції національно-патріотичного виховання на уроках інформатики в наступних напрямках:

Формулювання навчальних задач у сюжетній формі, з використанням матеріалів (ситуацій, сюжетів тощо) виховного спрямування.











  • залучення учнів до проектної діяльності, участі в конкурсах, заходах щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання



Робота учениці 11-Б класу Городецької Поліни
в рамках міського конкурсу презентацій "Ми - сини України"



Авторські методичні рекомендації щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання на уроках інформатики


Колективний проект учнів 9-Б класу"Моя квітуча Україна"2018-2019 навчальний рік


Колективний проект учнів 9-В класу"Моя маленька Батьківщина"2018-2019 навчальний рік

Паззл онлайн до Міжнародного дня рідної мови

preview


15piece

Участь у всеукраїнському конкрсу плакатів "Я - Україна!"
2018-2019 навчальний рік
Роботи учнів 10-Б класу (інформаційний профіль)










Немає коментарів:

Дописати коментар