Зорієнтованість навчання інформатики на формування готовності учнів до життя і продуктивної діяльності в умовах інформатизованого суспільства майбутнього має визначати не тільки його зміст, а й світоглядну спрямованість.
Зважаючи на природну зацікавленість учнів новими інформаційними технологіями, використання яких їм доводиться бачити у повсякденному житті, у засобах масової інформації, кіно - та відеофільмах, реалізація завдань, які поставлено перед курсом, на перший погляд не здається надто важкою. З іншого боку, окрім основних результатів навчання слід обов’язково планувати і додаткові, а надто – реалізацію виховних впливів як процесу навчання, так і навчального матеріалу.
Тож, передбачаю організацію навчання учнів, враховуючи виховну складову з реалізації Концепції національно-патріотичного виховання на уроках інформатики в наступних напрямках:
Формулювання навчальних задач у сюжетній формі, з використанням матеріалів (ситуацій, сюжетів тощо) виховного спрямування.
- залучення учнів до проектної діяльності, участі в конкурсах, заходах щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання
Робота учениці 11-Б класу Городецької Поліни
в рамках міського конкурсу презентацій "Ми - сини України"
Авторські методичні рекомендації щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання на уроках інформатики
Колективний проект учнів 9-Б класу"Моя квітуча Україна"2018-2019 навчальний рік
Колективний проект учнів 9-В класу"Моя маленька Батьківщина"2018-2019 навчальний рік
Паззл онлайн до Міжнародного дня рідної мови
Участь у всеукраїнському конкрсу плакатів "Я - Україна!"
2018-2019 навчальний рік
Роботи учнів 10-Б класу (інформаційний профіль)
Немає коментарів:
Дописати коментар